به گزارش پایگاه خبری یزدفردا؛ احمد نگهبان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد در یک عملیات تعقیب و مراقبت، یک سارق گوشی تلفن همراه را دستگیر کردند.
وی افزود: از این متهم ۱۴۴ دستگاه گوشی سرقتی تلفن همراه کشف شد که کارشناسان ارزش آنها را ۲۱۰ میلیارد ریال برآورد کردهاند.
فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: متهم که قصد انتقال این اموال سرقتی از تهران به شرق کشور را داشت با تیزهوشی ماموران پلیس یزد دستگیر و روانه دادسرا شد.
سردار نگهبان تصریح کرد: سرقت تمامی این گوشیها توسط یک باند حرفهای سرقت در پایتخت انجام شده که کارآگاهان پلیس آگاهی یزد و تهران انهدام و دستگیری اعضای این باند را در دستور کار قرار دادهاند.
وی خاطرنشان ساخت: تمامی گوشیهای سرقتی طی فرایند ۴۸ ساعته تحویل مالباختگان خواهد شد.
- نویسنده : یزدفردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

دوشنبه 22,ژوئن,2026